ico_pdf

Szczegółowa instrukcja konkursu

„MATEMATYKA STOSOWANA”

Prosimy zapoznać się z poniższą szczegółową instrukcją dotyczącą konkursu.
W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy
(podając w temacie „Konkurs – Matematyka stosowana”) lub telefoniczny 692 567 759.

  1. Rejestracja
    1. Data rozpoczęcia rejestracji – 21.11.2016 r.
    2. Data końca rejestracji – 20.01.2017 r.
    3. Rejestrować się mogą wyłącznie drużyny dwuosobowe.
    4. Rejestracja polega na wypełnieniu, podpisaniu i odesłaniu formularza zgłoszeniowego (każda osoba z drużyny podpisuje swój osobny formularz).
    5. Formularz należy przesłać na adres
      Centrum Popularyzacji Matematyki SIGNUM
      Politechnika Białostocka
      ul. Wiejska 45a
      15-351 Białystok
      (z dopiskiem „Konkurs – Matematyka Stosowana”)
      lub dostarczyć osobiście na powyższy adres do pok. 135 (budynek Rektoratu) do p. Małgorzaty
      Wróblewskiej do 20.01.2017 r. do godz. 15:00.
    6. W przypadku przesyłki formularza pocztą decyduje data stempla pocztowego. (uczestnik otrzyma szczegółowe informacje po dokonaniu poprawnej rejestracji).
  2. Etap I Konkursu
    1. Do etapu I dopuszczone zostaną wyłącznie dwuosobowe drużyny, które dokonają rejestracji w terminie do 20.01.2017 r.
    2. Etap I polega na rozwiązaniu quizu (indywidualnie przez każdego uczestnika).
    3. Quiz będzie dostępny w dniach 06-10.03.2017 r.
    4. Quiz będzie obejmował wcześniej określony zakres zagadnień.
    5. Każdy z uczestników musi zaliczyć quiz indywidualnie. W przypadku niezaliczenia quizu przez jednego z członków, cała drużyna jest eliminowana.
    6. Komisja ustala listę drużyn zakwalifikowanych do II etapu na podstawie sumy punktów zdobytych przez członków drużyny w I etapie.
    7. Listy drużyn zakwalifikowanych do II etapu zostaną opublikowane na stronie internetowej Konkursu (http://signum.pb.bialystok.pl/konkurs/).
  3. Etap II Konkursu
    1. Etap II Konkursu odbędzie się na terenie kampusu Politechniki Białostockiej i będzie trwał dwa dni: 29-30.03.2017 r.
    2. Etap II Konkursu polegać będzie na drużynowym przeprowadzeniu doświadczeń bądź pomiarów (łącznie 7 zadań) i wykonaniu niezbędnych obliczeń matematycznych na poszczególnych Wydziałach PB.
    3. Lista laureatów zostanie opublikowana na stronie Konkursu niezwłocznie po jej zatwierdzeniu przez Komisję Konkursową. Informacja o laureatach zostanie wysłana do szkół.
  4. Ustalenia końcowe
    1. Od decyzji Komisji można się odwołać pisemnie do Dziekana Wydziału Informatyki w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników Konkursu.
    2. Uroczyste wręczenie nagród laureatom Konkursu nastąpi po jego zakończeniu i ustaleniu ostatecznej listy laureatów w dniu podanym w oddzielnym komunikacie.